-------------------------番學嘰時候-----------------
今日考普通話易到出汁,,,塔8就做哂份卷-V-'
跟住無聊到系度用塗改X畫間尺= =
考完就同2皓姐姐一齊放學{ 超凍}
落雨呢-00-''
----------------屋企嘰時候-------------------
成個下午都系度幫人整blOg同埋食野!?
今日屋企超靜-3-'
本身諗住出街,,,旦系身體好似吾系幾好咁sO冇出度去!!
自己系屋企自閉=[]=
講起自閉,,,呢兩日mArco仔吾知做咩事,,,,成個自閉仔咁,,-0-'
冇同我地講過一句野><=[呆呆的]=
我諗佢呢排真系好煩喔!? 點解個個人都覺得煩架?!
呢個世界上面點解會有煩呢樣野架,,,,開開心心咁過左佢味算囉!?
搞左咁多野出黎,,,,勁煩的呢=[]=
-------------感情事------------------
就算你地系我面前講幾多關於佢嘰野都好,,,
我同佢系冇可能架啦=[]=
有D野系吾可以番轉頭的喔=
你知道嗎?! 我希望你可以放低我知前同你一齊玩嘰日子=[
做番朋友算啦=] 你就當水瓶同天蠍無緣啦-/\-'
---------------nIGHT嘰時候------------------
nIght就同左丫爸去食雜扖{ 飽}-3-'
番到屋企好無聊=[ 等訓覺時間.......]=
考埋聽日就爽啦!? 哇咔咔咔咔咔----------
分類: 未分類 |