今日好勁囉----份卷[ 最尾個題冇一個人明] 20分丫=3=''
咁就冇左20分啦!? 不過都吾計分嘰,,,{呵 }
---------------------------------
考完試啦,,,,,成個人鬆哂...---味住,,種有個分數!!
儀+最期待嘰就系科科嘰分數-33-''
最驚系中,英,數=] 其他都吾驚-33-'
聽日就系下學期嘰開始啦-[]=
吾想上工科個D丫=[ 我嘰家政下年見啦-00-'><
----------------------------
番到屋企又呆呆地咁對住部電腦啦= ]
悶悶悶悶,,,,,,,,,,,就黎大一歲啦= ]
系我生 日會發生好多事呢= ]
>3<' 2月14號要番學丫=]
種諗住約哂aLL單身嘰人出黎反架嗎- -
誰知要番學...算啦,,,,,=[]-
----------------------------
就黎又會收到好多禮物同利是啦{ KE]
新嘰一個學年祝大家學業進一步啦=]
最緊要當然就系身體健康啦>3<''
-------------------------
聽日調位啦!! 吾想同芹菜歐東坐丫= ]
好彩我同miss Yue講左,,,我打死都吾同芹菜坐姐-v-'
對住佢冇野好講=3=' /[放空 ]
---------------------------
分類: 未分類 |