今日頭個兩堂就系英文!=)
一堂英文就用左黎講星閃同英文考試成績=)
一堂就用黎教書-V-'
我英文aLL+埋嘰平均分191/300=)
咋系有6字頭=) 今次我地班嘰英文考試令到Miss Yue有D失望耶*((
下次要+油啦=)
------------------------
跟住就系圖傳=)
今堂好彩吾系連續兩堂姐,,,,如果吾系訓左都似=)
今堂就講咩咩工程字-3-' 丫Sir D字好令=)
---------------------------
跟住普通話堂丫Sir吾舒服so就比左W.S我地做=)
---------------------------
跟住VA堂超好反=)
我地幅畫可以用大板印耶*))
太勁啦-3-[ 吾系曬命 ]
--------------------------------
跟住個兩堂PE堂變左自修堂=(
PE老師帶同學出左去比賽=)
第一堂嘰自修堂竟然變左中文堂[ 灰]-3-'
跟住個堂就系Miss 區代=)
我就系度做圖傳w.S=)
岩岩做完岩岩放學=)
放左學知後就去左Drama=)
今次嘰Drama好好笑=)
遲D 7月又有可能可以表演啦=)
今次表演會請導師番黎教我地呢-3-'
------------------------------
放學我同菜心,kaRy,丫嘛發現Drama嘰丫爸同丫媽一齊放學=)
我地當然系跟蹤佢地啦=)
跟到去mTr station一個就入mtr station一個就行去愛x灣-3-'
吾知系吾系有野呢佢地兩個=)
可能佢地知前隻戲真做喔*))
分類: 未分類 |