fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 274
累積人氣: 35284
RSS Feed
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天
2008-01-23

 今日頭個兩堂就系英文!=)

一堂英文就用左黎講星閃同英文考試成績=)

一堂就用黎教書-V-'

我英文aLL+埋嘰平均分191/300=)

咋系有6字頭=)      今次我地班嘰英文考試令到Miss Yue有D失望耶*((

下次要+油啦=)  

------------------------

跟住就系圖傳=)

今堂好彩吾系連續兩堂姐,,,,如果吾系訓左都似=)

今堂就講咩咩工程字-3-'  丫Sir  D字好令=)

---------------------------

跟住普通話堂丫Sir吾舒服so就比左W.S我地做=)

---------------------------

跟住VA堂超好反=)

我地幅畫可以用大板印耶*))

太勁啦-3-[  吾系曬命 ]

--------------------------------

跟住個兩堂PE堂變左自修堂=(

PE老師帶同學出左去比賽=)

第一堂嘰自修堂竟然變左中文堂[ 灰]-3-'

跟住個堂就系Miss  區代=)

我就系度做圖傳w.S=)

岩岩做完岩岩放學=)

放左學知後就去左Drama=)

今次嘰Drama好好笑=)

遲D   7月又有可能可以表演啦=)

今次表演會請導師番黎教我地呢-3-'

------------------------------

放學我同菜心,kaRy,丫嘛發現Drama嘰丫爸同丫媽一齊放學=)

我地當然系跟蹤佢地啦=)

跟到去mTr  station一個就入mtr  station一個就行去愛x灣-3-'

吾知系吾系有野呢佢地兩個=)

可能佢地知前隻戲真做喔*))


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


蕉 於 2008-01-23 07:44 PM 發表:
 唔好意思呀!!!!
頭先按錯制~~~
你都幾缺德喎....
跟蹤人
cm4u!!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蕉 於 2008-01-23 07:40 PM 發表:
     
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]