今日好特別呢=)
系學校打blOG=)
今日落左成日雨耶*))
天氣又凍喎-3-'
---------------------
今日第一堂數學:超悶 ,,,差吾多丫sIR成堂系度收錢,,-3-'
跟住中文堂: 聽書,,答問題-3-'
英文堂叫人起身讀句子,,我系第三個-3-'
跟住中史堂個個人系度開電話sd SMs=)
跟住個個小息菜心攞左芹菜本日記簿比我睇=)
裡面差吾多全部野都系講我同佢=)
希望佢會聽d人講啦=) 雖然我知道放棄一個人真系好難=)
希望你明白,,,,種有希望你系我面前永遠消失!!!!!!!!!!!!!!!!!
音樂堂就比d所謂嘰指揮家笑死=)
哈哈,,,,,,音樂堂好輕鬆耶*) )
跟住工科就present,,,我地個組 就攞左4分=)
跟住系度答問題,,,,,系度狂+分-分,,,呵=)
跟住放左學知後,,,咋系儀+,,,,,系呂sir間房到打blOG同做功課-3-'
----------------------------------------
今日丫嬤好5開心呢=)
唉-----
吾知佢地系吾系真架呢=)
不過芹菜講D野多數都系假的-3-'[哼]
-----------------------------------------
分類: 未分類 |