今日又暧番小小啦[ kE']
======================
番到學校個個都系度{做 ]功課,,今次吾系抄-00-'
今日嘰天氣由凍變潮濕=O='
搞到地下好似溜冰場咁-0-'
今日隻腳吾知做咩,,,一起身痛到出汁,,,=(
丫爸話我拉傷左條根喎-0-'
不過行鬆下就冇事架啦=)
===============================
今日電腦堂一個字-----悶
IS堂就講書,,,寫答案! ] -
英文堂過得好快-0-'
哇咔咔=)'
工科,,,,我地班跟許SIr[ 賺到啦 ]
下堂終於可以開工啦!=)
中文又系咁,,,,,照書講,,,,
一叫就叫中我個名-0-'
明知我吾聽書架啦,,又叫人起身喎=0='
好彩丫爸hELp左我姐><
跟住lunch要數學補習-0-
我一路食野一路上堂>3<'
跟住數學堂黎左個鬼佬黎監堂[ 嚇死 ]
吾知點解我地班個堂成日講英文-0-'
================================
跟住放學就同2號姐姐走左=)
跟住菜心打黎話佢系我後面
我地又好似上似咁,,,
跟蹤人地,,,不過今次嘰目標系紅社社長-0-[ 哈]
不過最尾都跟吾成-3-'
================================
藍藍的天空下--------開心!=)
Crazy aboUT 小傑-----小樂=)
=================================
分類: 未分類 |