fungchingyee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
★` 小妹日記
我 的 資 料

暱稱: ; 小妹
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
` 很久沒來.
♥ When I close my ...
♥ 久違了,
♥ 男人要新鮮,女人要...
♥ i dont wanna say...
日 誌 分 類
全部 (873)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
  ♥- 傑國際 ;_)
另一個blOG
日 誌 統 計
文章總數: 873
留言總數: 2917
今日人氣: 310
累積人氣: 35780
RSS Feed
2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天
考試 ' 忿怒

 今日考數學* V*  [作者: 超級無奈的說 ]

考完試個個都系度埋怨呢樣埋怨個樣.3.

我都系其中一份子-0-'

份卷對我地黎講- - - 難到嘔電 '

有D人一系話做5哂..一系話..吾識做 '

------------------------------

吾知點解次次牙SiR出卷...我地都會全班大敗.3.-

佢本身又話上學期嘰野佔10%.....

儀加相反下學期嘰野佔20%   上學期佔80%-0-'

一攞到份卷- - - 呆左幾分鐘.3.

我地溫得好熟個D. . .佢又吾出....

我地無溫過個D...佢就同我出哂.3.'

畫圖個題D格仔睇吾到-----叫人點畫牙=[]='

總分200分-0-' 同上一年份卷相比....無言'

------------------------------------

今次全班又系死系數學手上[ 唉 ]

連Marco都話驚佢吾合格..PERTer仔都系*v*'

死喇....吾知A班會吾會勁過我地Tim架-*- 

-----------------------------------------------------------------------

c班上左黎嘰人- - - - 請留言 '


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 fungchingyee 的日誌)


babEfacE 於 2008-06-25 10:20 AM 發表:
聽天由命.!
牙sir今世1定會有報應'
c0mment;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xX小禧禧.....…||_|| 於 2008-06-23 06:16 PM 發表:
 唉,,,]]
你吾提都仲好,,提起就巴鬼火
難到牙媽都吾認得'
我乙部分..第1、2題己經無做[beCaUse吾識牙--全班應該得我一個系咁-.-]
都除吾盡/3\
我搵個d1111佢吾考囉"
合格既話就要還神喔^^
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CloudYxD 於 2008-06-23 05:03 PM 發表:
yoyoyo`-V-`我個心散哂`
你終於更新了.___.`<3`
數學大家1齊死`哇卡卡`-]
我吾溫地理了-___-`打機先`
地理吾夠中史吸引xD`
P.S`邊個玩童話的去我個BLog話我知.___.`
    低LV人仔.___.`1齊傾計xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小鍵=)" 於 2008-06-23 05:03 PM 發表:
M 嘟 牙 ...
上 次 都 係 張 SIR 出 嫁 咋 [     MAYBe }"
都 唔 知 佢 係 唔 係 玩 野 '''
今 次 出 甘 q 難 ...
屁 股 他 的 死 腐 乳 !"
睇 死 你 下 世 做 腐 乳 *
下 世 食 q 晒 你 '
睇 你 點 死 ,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanyanjoanne 於 2008-06-23 05:00 PM 發表:
如果唔係阿Sir出卷咪好!今次又要出盡幸運符,希望好運降臨!    .............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小鍵=)" 於 2008-06-23 04:58 PM 發表:
哎 也 =/\-''
你 又 講 MATHs 了 ...
岩 岩 先 為 左 呢 件 事 喊 左 一 餐 a0a''
個 腦 係 甘 諗 ;:''
唔 合 格 嘰 話 老 母 打 x 我 嫁 啵 ...
打 幾 把 都 會 痛 嫁 嘛 *
下 下 甘 大 力 ,,,
之 後 又 會 俾 牙 siR MIss 鬧 [   補 習 }"
x 街 '
自 己 又 對 唔 住 自 己 '''
我 係 第 1 次 做 唔 晒 份 卷 + 冇 複 卷 牙 !!"
仲 係 第 1 次 有 唔 識 "
我 唔 要 好 似 上 次 測 驗 甘 牙 ~!"
嗚 哇 哇 =/\-''
又 喊 了 *3*
喊 完 搵 你 ...
再 見 ...............................................................................................................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m嘟 於 2008-06-23 04:56 PM 發表:
呀sir真係害人不害己
miss chan嗰陣我地不知考得幾好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]