今日天氣吾錯呢. . .日日系咁就好喇* 3* 成日落雨'
------------------------------------
今日同婷又去MEga bOX喇=) '
今次多左好多時間 '
今日嘰LucnH系拉麵=) 好好味唷*V*.
食完野就周圍行下咁 '
行行下比我發現左一D野'
好多公仔唷=>
好想全部攞哂番屋企呀=)
行多陣就走左人喇'
今日好鬼好笑 ' 上穿梭巴士嘰時候 '
諗住影個大模型膠袋. . .點知影左個路牌-0-'
笑到我同婷死死下 '
跟住塔地鐵番黎個陣...有個丫伯一隻腳踩落地下....砰一聲-0-'
隻腳放落地下都咁大聲-3. 如果跳味地震 笑到我同婷死咁制-0-'[ 作者:其實有咩好笑呢 ?]
----------------------------------
聽日對卷喇 ' 我的媽呀' 好驚呀' 吾合格點算*V*
----------------------------------
趕絕第三者=) ' '
分類: 未分類 |