今日是我第一次玩qooza,希望大家快D做我好友,又或俾我做你好友。今天賓尼兔(何)問我去唔去打邊爐,我本人都沒所胃,但係在科堂中,見到詩和兔鬥嘴,大家覺唔覺他們很配呢?說笑的!但我覺得在新年前一聚,不是很有意思嗎?所以大家可以向(何)問一問,都可以討論一下我在科堂上見的!