金日返學打波個時
比人披渣= =別見怪
食左下=口=隻牙留血..
仲食左4下波..=..=
唔記得左做工課,,,.
食野就去左打波
之後放左學返屋居就睇電視
我同suki家姐..*傾傾下
突然諗返起一o的唔開心野
之後同某人傾計傾到e加==
訓囉...唔講
記得cm呀....> <