今日番學考試 考完試番屋企
我覺得好累,,,一路聽歌 一路開始訓左
到我訓醒己經係8點,,屋企人都番晒黎,,
跟住有人同我講 今日係黑色星期五
我開頭唔知係咩黎,,上網先知黑色星期五既意義((
##黑色星期五##係外國人最憎既日子
13號係外國人眼中係不辛的日子,,,星期五係耶穌死既日子
2個加埋就係黑色星期五,,,,
而仲有首歌叫{{黑色星期五}},,,有d外國人聽左呢首歌自殺死左
大家如果心情唔好/好自卑個時,,最好唔好聽,,
因為佢既歌曲好慘架,,真係有種想自殺既感覺架
我都試下聽 好彩我心情比較好 冇受影響
但我都即刻聽d輕快d既歌,,,,
最後,,希望快d過左呢一日 渡過呢個不辛日子!!
|