此時此刻有誰共鳴~
fungfungtree
暱稱: tree
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-11-18
2011-07-21
2011-07-20
2011-07-16
2011-07-06
文章分類
全部 (202)
工作日誌 (17)
加密文件 (17)
目標 (2)
未分類 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 110
今日人氣: 43
累積人氣: 2736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


悶~ 分類: 未分類

開學一個星期,但係已經覺得好悶,因為大部分科目都教完書,
等操past paper。每天過著同樣的日子,等待著一個人生重要的考試。
很無聊!真的沒有一些有趣的事情發生嗎?
唔好話我煩又係同一條問題,何時才能考完會考做一些我想做的事?
人生在世真的只是為了讀書賺錢?沒有錢難道不能過活嗎?
另一個問題是如果升不上中六該怎麼辨?
我想聽聽各位中五學生的個人睇法,你們又會怎樣怎做?






訪客留言 (返回 fungfungtree 的日誌)


tszchun_leo 於 2010-01-08 10:59 PM 發表:
唔好咁諗呀,其實你都唔係成績差,
最後一屆0既我地,實在有太多對手,
成績差出到社會認受程度都會低好多,
所以唔理點都好,比心機考埋個會考去:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

反正也是無聊~
努力考會考都係一個唔錯既解悶方式~
Posted at 2010-01-09 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chantszling 於 2010-01-08 08:31 PM 發表:
comment♡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mangoson 於 2010-01-07 11:14 PM 發表:
考完先算啦 而家諗我覺得只會打沉自己咋
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]