返學好開心... 由其是上催眠堂既時候... 個老師功力太高... 往往能將我催眠... 放左學就係工作!!! hea下hea下又收工... 工作唔難時間唔難過... 鍾意左去機鋪打機... 原來街機真係最好玩... 心情不好卻不會有人知道!!! 因為我往往會以笑臉對人... 這是值得高興的事嗎???