今日同文哥出左元朗lunch... 本來我地約左11點9... 但係我同佢都12點先起身... 所以1點先到元朗... 雖然時間很短只可以傾一陣... 但係都幾好... 等下次再有機會一齊食過... 食完lunch我去左呀嫲度... 睇完真情又再次出發... 去左可銘教跆拳道... e+D細路真係好唔得... 完左之後去左北江買野... 咁就比我用左一日假期... 就算辛勞... 日子也是這樣過... 何需愁明天的辛勞...