上年我定立過三個目標... 第一係努力學習~ 第二係練好啲腿法~ 第三係減肥直到冇左個魚腩~ 第一個目標我完全沒有去做... 第二個目標其實都算有進步... 第三個目標被我半途而廢... 本身我都瘦左好多.... 今年我加多一個定四個目標... 第一考到教練牌... 第二毅進畢業... 第三去到一下年尾我體重得返60公斤... 第四我要羸一次比賽... 因為我已經4年冇參加比賽喇... 真係好想放膽出戰一次... 而我已經揾到披甲上陣既理由喇!!!