| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
| (.'''.) |
好開心呀!!!
琴日<<班長>>告一段落啦!!!
總算順利啦!!
服裝好辛苦呀~~~
都冇人多謝服裝既
嗚...嗚...嗚...嗚...
唉~不算啦!!
嘻~嘻~嘻~嘻~
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
|
| 刊登時間︰2006-02-22 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 6 日 星期一  |
| 擔心!!!! |
聽日終於要轉組la
唔知道自己習唔習慣呢
唔∼都唔緊要la
有咩唔識都有人問
嗱有敏兒,2wan....
我唸佢地都會幫我o既 (.```.)
.......................................
|
| 刊登時間︰2006-02-06 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 17 日 星期二  |
| ^_^ |
呵!!呵!!
今日同平時都差唔多
不過今日要陪敏兒寫劇本
所以就唔洗咁早番屋企
唔~今日上演劇堂好開心
唔知點解今日人人都好似唔同晒咁
可能係就離要轉組既關係啦
不過學多D野都唔係唔好既
記住!!!仲有<<< 4 >>>
今日就係咁先啦!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-17 05:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 16 日 星期一  |
| ~~生日~~ |
哈!!哈!!
好開心呀!!!!
唔~仲有<<<<5日>>>>
我地決定21號係我樓下BBQ
順便幫呀媽,敏兒一齊慶祝生日!!!!!
呀~~好想快D到啦!!!
快D!!快D!!快D!! |
| 刊登時間︰2006-01-16 12:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 3 日 星期二  |
| ~今年的願望~ |
哈~哈~今日係06年第一日番學
哈~哈~一月la.....一月la.....
一月做咩??佢離我生日仲有18日
真係好開心呀!!!
唔知今年有幾多人記得我生日呢??
唔......不過點都好啦
希望今年過得開開心心啦!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-01-03 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | |