| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006-12-07 |
今日
冇得上P.E堂呀
而個CLASSROOM又要比人用
所以落咗去演講室到...
悶....無奈...
跟着就傾班會
做咗美術呀
THEN 上 MATHS
悶OOO...
上L.S
同晴一組
傾關於香港D制道
用英文呀
但好采...冇錯到
英文...
係咁做D E.X
倦...
HAPPY TIME又嚟
食LUNCH
去咗兵堡食野
新開嫁
D野都OK...
返到SCHOOL
打咗一震排球
食波餅
好痛
鳴...
上中文堂
有人嚟睇堂
鍾副校同馮SIR嚟
驚驚呀=.=
跟着就放學
但我仲要補習
倦啦
講住咁多
BYEBYE
|
|
刊登時間︰2006-12-07 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    
 

|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 80 | »
|