| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2007-03-20 |
又好內無寫blog""
今曰要早讀=="
1反到school
有件波衫係我張抬
好hapi""
終於有波衫着lu...
上2*english"
好悶..........
l.b...
就講果d><
唉!!悶,too
then2*math...
無咩事//
lunch time到 lu
去咗'bingo'度食豬腸粉><"
反學打1陣volleyball"
alan好煩><
上chinese.."
alan講完短講之後...
佢竟然叫我=="
無奈=="""""""""""""""
因為未ready好><"
i.s...
無咩...
then 放學...
落咗去打排球//
着新波衫
ya"
55..."''
today就係咁
88""
apple ...加油呀!!!唔好sad呀!!""
我精神上支持你^^"
|
|
刊登時間︰2007-03-20 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    
 

|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 80 | »
|