早上同屋企人飲茶..睇岩左個袋,不過成$4000,,好似貴左少少,,不過幾鍾意..遲D去買先!!
下午番左湯國華,,好耐冇番來呢度啦..感覺好唔到,,
之後同佢地去左椰林閣食野....
7點幾散了....