m10105411
Fung & Mui  由2007年6月14日開始的愛情故事
相識的第 一齊的第 日  
 
funglovemui
暱稱: fungmui
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-07
2008-11-12
2008-11-11
2008-10-27
2008-09-27
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 1235
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 18 日  星期一 晴天


2008-08-18 分類: 未分類

FUNG:

商務危機解決,
繼續鍛鍊外交手腕xDD
雖然只係一個微不足道ge小員工,
但都算學到野@@

最開心,梁生記得我,
仲叫我暑假實習一定要返商務xDD

去埋city整學生證,
跟住要買背囊+筆袋,
已經爛爛地,
用了七年,終究要劃上句號~



2008-08-18 分類: 未分類

FUNG:

傻妹,
我 矢口 口尼 扌非 無氹你, 扌覽 你,
我 又 多 里予 火頁,
扌高 至リ 大 家 口吾 開 心,
不 過 我 亻呆 言登 我 仍 然 最 金易 你, 最 愛 你,
我 口吾 開 心 係 希 望 你 做 第 一 亻固 耳令 聽 者,
因 為 你 係 口隹 一 一 亻固 豕者 老 婆.



2008 年 8 月 17 日  星期日 晴天


2008-08-17 分類: 未分類

Mui:

我叫林九 住響十樓 佢住八樓 綽號細兜 怯懦怕羞
見親佢走 某日細兜 路過五樓 撞正惡狗 見靚要收
叫聲阿頭 從此以后 再見怕羞 放膽去走 無就去偷
啤親要揪 夜晚劈酒 有女就溝 某日惡狗 拍佢膊頭
幫手淋友 楂住斧頭 劈劈劈劈劈劈劈劈
最后 細兜 無咗隻手 R曬頭 細兜 R 曬頭

佢叫靚靚 歲數十零 每日照鏡 化妝扮靚 頭發染青
講野大聲 某日靚靚 要買塊鏡 偶遇呀強 教佢扮靚
愛靚咪驚 錫曬靚靚 身材試正 尖東坐正 中國舞廳
唱到失聲 招呼呀生 訓得夠正 收費至平 博曬老命
送你塊鏡 扮靚 靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚
最后 靚靚 染咗個病 無咗命 靚靚 無咗命

我叫林九 住響十樓 提起呢頭 講唔停口 譽滿全球
劈酒介手 離家出走 藥丸亂溝 噴字淋油 群毆隻揪
淋友尋仇 強姦老幼 棄屍Lift口 烹屍浸酒 隔日跳樓
年中無休

 


 

拉閘放狗!!
電視有乜好睇 又係抗議示威冇乜謂
最憎人亂咁吠   四圍望四圍睇
見到索就趴低   得閑夾下腳仔
小姐絲襪幼細 先生腳毛未剃
臺腳步照賴      整個花式姿勢
唔理你係唔係 你唔俾我就吠
我要我要我要玩夾公仔
咁你話我 咁你話我 係咪
*好狗 好狗 俾俾手
好狗 好狗  通街走
好狗  好狗 乜都吼
好狗  好狗 Wow Wow Wow*
我鍾意食就食   訓就訓
玩就玩吠就吠四圍走
攰就抖抖   口乾就飲水
然后四圍交朋友
我話之你係
大門口細門口木門口鋼門口
我乜都吼
總之邊度有主人就看邊個門口老友!
你攬我就當你係朋友
#誰愿帶我公園散步
沿途奉獻給他國寶
求其贈我三餐與一張被鋪
我最怕迷路
總之我要做你既
好狗 好狗 俾俾手
好狗 好狗  通街走
好狗 好狗  乜都吼
好狗 好狗  Wow Wow Wow
#誰愿帶我公園散步
沿途奉獻給他國寶
求其贈我三餐與一張被鋪
我最怕迷路
有主人既就係
好狗 好狗 俾俾手
好狗 好狗  通街走
好狗 好狗  乜都吼
好狗 好狗  Wow Wow Wow*
唔介意你系咪好丑
最緊要系就手上你屋企抖抖
我好容易受溝
Wow Wow Wow Wow Wow Wow Wow



2008 年 8 月 16 日  星期六 晴天


2008-08-16 分類: 未分類

Mui:

黑占解亻尓口吾可以多口白勺口共我口牙??

冫欠冫欠者阝言舌亻系我問題

我想黑占亻尓者阝口吾矢口

我只亻系想亻尓口共我多口白勺口者

 

FUNG:

可能呢排我都大壓力,
有D野可能忽略左,
下次我再留意多D,
不過有時真係要個豬老婆提多D..



2008-08-16 分類: 未分類

FUNG:

個豬婆近排唔開心,
應該係個老公搞到甘--><--,
sorry..@@

隻 豕者 快 d 笑 返,
繼 續 傻 落 去~



2008 年 8 月 15 日  星期五 晴天


2008-08-15 分類: 未分類

無聲出,
咁大間公司,
行政混亂,
內外不一

 

人物:

 

sara,市場部高級經理,
maria,
人事部經理
karina,
市場部主任
sola,
市場部實習(2 months)

 


sara
自己調人返黎開工,
竟然唔經人事部,
不過d人返完工就要人事部出糧,
karina
一直經maria叫我負責揾人,
我揾左13個人,
d學生升
f.7,
只可以返星期日
,
我個批有4
,
sara
個批有3

今日2pm training
maria 11:30
打黎話karina叫我整個表send
sola,
點解karina唔直接打黎
,
又要俾sola咁轉折
?
karina
先係主管
,
係咪A字膊左
d
之後5pm 見完
,
打左俾
karina,
佢話無論如何
,
一定Monday要見哂所有我ge
,
我話
ok
點知6:30 pm maria 打黎
,
話只可以返星期日個d唔使上黎
,
因為karina話要d長工
,
之後maria就對住我講話karina哂大家時間
,
我除左哦之外,無野好講
,
karina做乜又唔直接打黎

出爾反爾,唔敢面對我?
1星期要20
standby,
300
蚊一日
,
要企
,
你仲想要d咩人做
?
個表唔係我工作範圍
,
幫你整已經仁至義盡
,
甘多個電話應該你自己打返
,
如果sara d人你就請
,
係咪大細超左d

 

我明白1份糧有超過一半係用黎受氣,
不過有唔gur直接講lor,
左穿右插算咩?
放暗箭又俾自己同事拆穿
2
個高層甘樣用小動作玩個part time,
多餘,無聊



2008-08-15 分類: 未分類

Mui:

個 死 人 豕者 佬 好 衰 口羅!!!

男女男 火暴!!!

第1次 口甘 樣 手丁 驚 大 家 口吾 日月

so 有 空 間 XD + 上 有 女子 多 字 口吾 矢口 點 手斥 女子

 

Fung:

真 イ糸 女子 衰 口羊 @@

金易 返 イ固 豕者 女未

第 一 ン欠 口甘 扌丁,

要 言念 女子 而寸 先 扌丁 至リ

 

Mui:

口亨  你  亻系  手  寫  一  定 快 口手立

 

FUNG:

可 以 忄曼 忄曼 扌丁 者..



2008 年 8 月 14 日  星期四 晴天


2008-08-14 分類: 未分類

FUNG 有()的係mui up既

其實唔關個傻妹懶事,                          (咪係lor.....)
只係個blog死左.xd                            (明明就個豬佬懶.....)

今日再去踩單車,                                (好happy 幾時再踩)
由西九龍海濱長廊去到尖沙咀,              (不過下次唔會再去個度=x= 好食$)
本來可以推單車15mins 到,                (今日推多過踩   好多人ar ma)
不過我地行左個大圈用左1hrs= =         (比個"o都忽鬼"老點lor )

朝早去到未開門,                                (吹到啤啤聲lor)
打電話俾負責人,                                (又話兜兜過尼招呼下我地  等左好耐tim  又話5mins路程  昆人ge!!!)
之後租左2架車,                                 ($120 2架 至到8pm  不過我6pm要返到屋企 so晒晒)
老板仲借左把鎖俾我地~                      (個lock都ok好用la)

之後去到文化中心,                            (D食蕉食蕉大ge  冇腦ge)
俾個保安點,                                     (有2個食蕉又話星光大道可以踩)
以為星光大道有得踩,                         (比人昆  但同我地講話星光大道唔可以踩個位蕉生比豬佬串到冇聲出 XD)
點知又係無= =                                 (下次都係唔好問D蕉la  問蘋果la)

lunch 食M記,                                  (有位女經理話+大+2蚊  點知係+2.5蚊  之後又比豬佬省到"立立另")
之後坐A12返屋企,                           (好舒服  好想拆左想登  搬返屋企)
好歎...xDD                                     (豬佬重訓到成個小朋友咁  好可愛)

豬始終都係豬 ...xDD                        (你知你豬la咩)

 

FUNG 有()的係mui up既

拿,                                              (o..)
以上就係一隻豬懶GE表現=0=         (左邊就係豬既特別....)
所以話,                                        (so...)
懶不論在何時何地都會有,                (豬係唔同時間地點天氣都有)
程度就各有不同~                           (問題都係一樣)

個度始終踩得唔夠放,                     (邊到??)
不過唯一好處係借多條鍵,               (係鎖)
隨街迫車去食野真係正,                   (食得好多野咩=x=唔好話我桎你)
仲要差人都吹到企左係度,                (好似冇見到差佬wo)
無牌你抄,                                     (抄左你就驚)

==================以下是爛gag=====================
(無玻璃窗)=0=                               (可以痴係到 不過有冇膠紙都成問題)
叫拖車又嫌哂油.                              (拖車得鬼閒理)
自己又未必識踩,                              (一個點踩2架呢  重有個鎖係到  睇佢點踩)
但又要俾其它人知自己有做野,            (可惜人地只會覺得佢係到發夢呢)
所以唯有企係度扮諗計                      (扮到冇用 日落西山 我地踩走左佢都未諗到la 豬佬)

================================================

 

FUNG 有()的係mui up既

係可以有能力,有條件食到好多野,                (豬佬又搞到我流口水)
只係今日未食到,                                      (咁幾時有得食呢)
差佬係見唔到,                                         (盲ge=.=)
無人ge警車就見到,                                  (好恐怖!! 冇人駕駛驚車 wa~)
唔通差館無車位?=0=                               (洗唔洗咁串出尼泊ar 我知 係唔會抄牌 咁做係咪串左D呢)

下次行過商場記住睇下有無walkie talkie,    (幾時有得用ar  上次講到宜家la)
唔係個豬老婆又話無氣xd                           (成日聽唔到我講乜 o_0)

最衰而家d交通公具無得載單車,                   (冇計ar)
唔係買架周圍踩都好xd                              (唔錯 我都好想tim)
如果d警車咁得閒,                                     (食飽冇事做等c苛)
叫佢地開路,                                             (佢地鬼會)
差人係側邊跳舞助興~                                (草群舞)

 

FUNG:

佢地做左鬼真係會架,
在生時幫政要,重要人物開路就多la,
死後當然要為市民服務=0=

成日聽到人話蟻民,
唔知有無豬民呢...?

不過踩單車最麻煩係patpat好痛,
d肉上上落落=0=,
腳乳酸太多就抽筋,
如果patpat太多唔知會點..
有無方法減少下d震蕩,
(除左改變條路線)



2008 年 8 月 13 日  星期三 晴天


2008-08-13 分類: 未分類

MUI:

好多日冇打blog la
因為.....之前又開唔到個網
+上我懶 XD (ps:豬佬都好懶ar!!!!)

frist講返上次係「肚露講」踩單車
踩到中"鼠" XD
都係好彩豬佬個時豬唔晒
如果唔係就大家火la....
個刻重好有安全感tim XD

錫晒你ar....superpig

聽日又有節目la....happy



2008 年 8 月 3 日  星期日 晴天


2008-08-03 分類: 未分類

FUNG:

踩單車日,
今日終於領會到,
由沙田踩入大埔ge威力.xd

食早餐之前買左隻史迪仔俾老婆,
好cute..xd
帶埋佢入去踩

10點9係好運中心開始,
無經馬安山入大埔,
因為知道一定趕唔切@@

本來可以早d,
不過d單車貴,
$90入大埔= =

踩到剩返半公里到,
老婆開始有d唔舒服,
幫佢整左陣,
休息之後再入多半公里,
睇過時間覺得唔夠,
我地又覺得累,
所以掉頭lu..

係豪華公廁撞到好客阿叔,
俾左d水我地飲,
仲講埋大圍$40,馬安山$20市價

2.5 hrs踩返出去,算快xd
不過出到市中心只係3pm,
用左1.5 hrs先去到好運中心= =
沙田d路真難行= =""
之後趕火車,mtr,
最後都準時,仲早左xd



2008 年 7 月 31 日  星期四 晴天


2008-07-31 分類: 未分類

FUNG:

黎梗ge節目:

1.睇太空奇兵.威e
2.沙田踩單車
3.西灣河打羽毛球
4.朗豪坊買公仔
5.唱k
6.九龍灣買板
7.尖沙咀打機
8.科學館
9.西九龍海濱長廊睇海+踩單車
10.太古城蹓冰

度度仲有乜先...

Mui:

幾時去邊到做乜野 ﹏ 冇所謂
幾時有得做宜D野 ﹏ 要快快

諗多D節目la....
我唔中2留係屋企
好悶 ﹏ 好悶

我要快D出街
我要攬個豬老公
我要痴住個豬老公
因為豬老公好豬!!!

FUNG:

不斷諗梗ga la..xd
最緊要你鍾意,
我又想去xdd

平時返學少去玩,
玩完又會累,
放假可以去玩得din de..xdd

所以要多d同個傻妹去玩



2008 年 7 月 30 日  星期三 晴天


2008-07-30 分類: 未分類

FUNG:

今日又好衰甘,
搞喊左個豬老婆@@
聽日要tum返佢,
唔係會亂諗~

傻妹係傻ge..xd
一唔攬實就會痴線,
我都會掛住你ga,傻妹
唔俾你亂諗~

我要你笑住同我一齊..xDD



2008 年 7 月 29 日  星期二 晴天


2008-07-30 分類: 未分類

FUNG:

今日書展終於完左,
真係散哂~

夜晚同老婆一齊係書展執野,
第一次一齊做野,
之後去打邊爐,
一出會展即刻俾個豬老婆攪住,
因為真係太耐無攬佢~

今晚食左好多野,
本來係老婆整俾我食,
不過最後都係我整,
特別係蝦同肥牛xdd



2008 年 7 月 28 日  星期一 晴天


2008-07-28 分類: 未分類

Mui:

今日...好悶....
過百小時冇攬過個豬佬la...
佢又會亂諗ge la...
不過 ﹏ 聽日打邊爐
個豬佬一定開心都晕 XD 『Me2』

好期待老公buy個塊板板比我玩
重有個隻公仔
重有支Mui筆

不過宜家最想既都係攬實個豬佬

個個肚腩比人tum左落乾衣機
對上個次見面個時睇到
細左好多ar ><.....

不過好快又會比我谷返肥 XD
因為聽日打邊爐
我唔"側"佢食
佢都會係咁食la
D lunch時間 dinner時間
一日比一日短
放"big"既時間又少又短
都食得唔舒服la

聽日幫個豬佬禁下個"博"頭
等佢鬆下條"巾"都好

好多字都唔記得左點打
XD 是關豬左好多

 

FUNG:

今日企左係商務大牌下低,
好似叫賣甘xDD
不過好好成績~

聽日last day書展lu,
又做左1年,
有經驗始終好d~

但係就無乜陪過老婆,
所以下年唔做luu..
只係想踩賺下$$

之後一定要俾個老婆攬返夠本..

食lunch,dinner係唔舒服,
都係同個老婆食好d..xd



2008 年 7 月 27 日  星期日 晴天


2008-07-27 分類: 未分類

FUNG:

今日搞喊左個傻妹2次,
自己衰lo@@
我知道ga la,
我會約你俾你攬返夠xDD

只要你乖,識得體諒個老公,
我永遠會陪住你,
好似呢幾日甘,我真係覺得你支持我,
當然,之後唔會再甘辛苦,
好好多ga la~