今日一朝又係成10點幾起身...跟全沖涼個d啦 玩左一陣電腦之後叫左金魚佬黎我屋企 跟住一齊出去 本來今日有手球比賽嫁 但係話落雨唔打 不過我地出到去一點雨都無..好無奈囉 跟住我去左剪髮 剪完去左天天打機 今日用李俊部4伐玩 同人挑左幾場都win打到5點幾 去左蘋果個到打桌球 好好玩 打完之後 佢地又話去天天打機..(佢地真係冇錢...)跟住我又用李俊部車同人挑 又win 打到7點幾去到搵豬仔玩 玩到8點幾又落左天天打機...打到9點幾走...搭輕鐡去到鐘屋村個陣 葉偉走個陣打左雞豪一下 雞豪追左出車 跟住冇入返車 我咪唔理佢地囉..自己返屋企 返到屋企叫外賣食 沖涼 就訓左啦~
|