今日冇訓遲啦..一早起身又係咁 跟住搭巴士 得我同雞豪兩個 又係咁過左一日..小息個陣 原子建又同肥傑拍霍元甲..圖傳堂上左電腦室...跟住又留堂 留堂個陣要抄野..好多牙 放左學 去左豬傑屋企個面玩 玩左6點到返屋企...返左屋企好悶 一沖完涼就訓左係張床到聽歌