今日又係無無聊聊既過..lunch 成班去左wc玩水.. 成身濕曬..係地下玩完又上左去5樓玩...跟住等放學 第一個放係我 哈哈. 放左學係學校打左陣波..跟住我又出左新和里搵雞豪個d 玩到成7點 返到屋企 就同d小學打機..好好笑..今日好好玩牙..
ps.我都好掛住你嫁..