今日一朝早同雞豪搭車 跟住返到學校又排隊..早會完之後霍sir叫左我地出去講今日打友誼賽既野..我地狂吹水..吹左一陣 又唔想上去住 咪坐多陣先囉 上堂個陣冇曬心情 又有d問題係我身上...好煩!! 一放學就走左 去翁(又)(天恆個間)打友誼賽..同班傻仔打咁 打到冇曬心情..唔打好過 打之前見到幾個小學fd 但係我唔係好識佢知佢咩班但係唔知佢咩名 但係佢又知我個名喎打完同李俊賢一齊返屋企 返到屋企 訓左係張床到聽歌 諗野 但係諗左好奈都唔知點好.. 好煩牙!!!!!!!!!!!!!!