今日一起身又係咁 去到北海道 豬仔話肚痛 遲到 跟我同阿峰 阿傑 豬仔一齊遲到 我同阿峰去左天天打左一陣機 跟住開返黎又見到阿鴻 跟住坐左一陣就返學 返到去好似比人玩咁 返到學校見到馬sir 我諗住叫佢簽 跟住佢話冇筆..跟住上左2樓搵許sir 跟住佢話要我地去搵梁政能 跟住梁sir叫我放張野去校務處 放左之後返班房 返到去老雞問我遲到定停課 我話遲到 跟住佢問我遲到紙呢 我話梁sir簽左 跟住佢又要我比佢見 又行返去校務處 攞完上去之後 佢睇完又簽多個名上去 跟住又叫我攞返落去跟住上返黎..好累牙!!之後一直上 lunch個時 榮恩有個飯但係話唔想食 跟住比左我 跟住又放學 我叫紀家文 比我地走... 次次想走個陣 黃吉耀又入左黎 走左3-4次先走到 一走搭車返天瑞玩 跟住x單車 去左洪水橋 去到坐左係到吹水 坐左一陣就返屋企 返到去我就沖涼 跟住落街幫我阿哥借書 返到黎傾msn 聽歌 打日記
|