嘻嘻!!!今日頭兩堂係English∼但係我地就係Mmlc渡過!!!!!勁好aR^^
之後陪Ar飯去小食部食野.....順便問Lulu攞番D 錢錢錢∼∼yayaya!!!
本來我諗住LuNcH係學校食ga~~~But蕃茄話要去麥記換公仔......So~我地去左麥記食~
我就食左個學生餐...茄...C...都食開心樂園餐∼∼∼今日見到兩個小學同學!!!!
仲有D趣事~~不過唔多講la~~唔關我事ge><!!!我地1點05分先走.....
行下行下....蕃茄先發現佢冇攞到隻公仔走∼∼笑死aR~~but佢冇返番去攞~
因為就黎遲到la!!!!跟住我又整壞左C隻公仔˙˙˙˙= =!!!!好彩飯幫我整番好∼
蕃茄超傷心aR~~哈哈哈!!!不過真係幾好笑ga!!!放學∼茄激嬲aR婷.....
之後ge事我就唔知la~~~返到home一陣~~BB上左黎...佢仲黎搵我E個姐姐tim!!
勁開心ar我>3<!!!我仲比左D糖佢食tim!!!!!又過左一陣∼∼∼佢同佢媽咪走.....
佢又黎搵我講88∼∼∼今次我比左朱古力條佢...我諗住比多條la!!!!
But佢好驚咁講【唔好】......仲同我講多謝....可能佢唔敢要la~~~kekeke
勁like佢ar~~~勁乖..勁有禮貌...勁可愛...勁【靚仔】!!!!^^
|