PING*SwEEt§
我一直都相信,男女之間,可以有一段好純真ge友 誼,我地大家ge愛,唔係情愛,而係友愛。
我地大家都好清楚,我係唔適合做佢ge情人♀,而佢亦唔適合做我ge情人♂。
只係知道...我地一旦做左情人,點都比唔上以家咁好*
fungping312
暱稱: 馮平
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-22
2007-01-22
...........
kee
又貼ar
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 28
今日人氣: 9
累積人氣: 1979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天


勁like佢aR~ 開心 分類: 未分類

嘻嘻!!!今日頭兩堂係English∼但係我地就係Mmlc渡過!!!!!勁好aR^^

之後陪Ar飯去小食部食野.....順便問Lulu攞番D 錢錢錢∼∼yayaya!!!

本來我諗住LuNcH係學校食ga~~~But蕃茄話要去麥記換公仔......So~我地去左麥記食~

我就食左個學生餐...茄...C...都食開心樂園餐∼∼∼今日見到兩個小學同學!!!!

仲有D趣事~~不過唔多講la~~唔關我事ge><!!!我地1點05分先走.....

行下行下....蕃茄先發現佢冇攞到隻公仔走∼∼笑死aR~~but佢冇返番去攞~

因為就黎遲到la!!!!跟住我又整壞左C隻公仔˙˙˙˙= =!!!!好彩飯幫我整番好∼

蕃茄超傷心aR~~哈哈哈!!!不過真係幾好笑ga!!!放學∼茄激嬲aR婷.....

之後ge事我就唔知la~~~返到home一陣~~BB上左黎...佢仲黎搵我E個姐姐tim!!

勁開心ar我>3<!!!我仲比左D糖佢食tim!!!!!又過左一陣∼∼∼佢同佢媽咪走.....

佢又黎搵我講88∼∼∼今次我比左朱古力條佢...我諗住比多條la!!!!

But佢好驚咁講【唔好】......仲同我講多謝....可能佢唔敢要la~~~kekeke

勁like佢ar~~~勁乖..勁有禮貌...勁可愛...勁【靚仔】!!!!^^






訪客留言 (返回 fungping312 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]