今朝....頭果兩堂∼EcoN><..我已經冇咩心情上la~~~因為我好攰好攰= =
勁想訓AR...不過有我班D人係到串Lulu....我又精神左一陣∼Because....有得笑ar ma!!!
小息...我又冇啦啦唔想落小食部wo~~~~蕃茄係咁叫我.....我就愈走穡入課室!!!
呵呵^^...真係唔好意思aR><!!!! Account堂∼我直程想死tim=3=!!!!好Q悶ar
Lunch~~~食左個【XO醬肥牛炒麵】....P街...係辣到P街AR= =........
唉唉!!!!之後又聽人話笑話∼∼∼哈哈哈.....放學果段時間係最開心.....因為我同蕃茄~
講講下野∼∼∼金魚串我似某本野......果隻豬!!!!>00<唔要ar!!!!
之後.......金魚比Ar飯串...YAyaya...我地5..6個女仔好齊心咁串佢【八婆】^3^
串左幾次....爆好笑aR><!!!!放學返home......休息休息~~夜晚同aR飯傾計.....
笑爆咀

|