PING*SwEEt§
我一直都相信,男女之間,可以有一段好純真ge友 誼,我地大家ge愛,唔係情愛,而係友愛。
我地大家都好清楚,我係唔適合做佢ge情人♀,而佢亦唔適合做我ge情人♂。
只係知道...我地一旦做左情人,點都比唔上以家咁好*
fungping312
暱稱: 馮平
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-22
2007-01-22
...........
kee
又貼ar
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 28
今日人氣: 4
累積人氣: 1974
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天


笑爆咀!!!! 分類: 未分類

今朝....頭果兩堂∼EcoN><..我已經冇咩心情上la~~~因為我好攰好攰= =

勁想訓AR...不過有我班D人係到串Lulu....我又精神左一陣∼Because....有得笑ar ma!!!

小息...我又冇啦啦唔想落小食部wo~~~~蕃茄係咁叫我.....我就愈走穡入課室!!!

呵呵^^...真係唔好意思aR><!!!!  Account堂∼我直程想死tim=3=!!!!好Q悶ar

Lunch~~~食左個【XO醬肥牛炒麵】....P街...係辣到P街AR= =........

唉唉!!!!之後又聽人話笑話∼∼∼哈哈哈.....放學果段時間係最開心.....因為我同蕃茄~

講講下野∼∼∼金魚串我似某本野......果隻豬!!!!>00<唔要ar!!!!

之後.......金魚比Ar飯串...YAyaya...我地5..6個女仔好齊心咁串佢【八婆】^3^

串左幾次....爆好笑aR><!!!!放學返home......休息休息~~夜晚同aR飯傾計.....

笑爆咀






訪客留言 (返回 fungping312 的日誌)


窮哥哥 於 2005-10-15 09:14 AM 發表:
      哈哈...!!   
你同熊貓食同一樣野war!!
   我食炒烏冬...!好難食
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

E......= =佢跟我風咋!!!!!
我已經食厭烏冬la=3=∼∼∼
Posted at 2005-10-15 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]