唉......尋日玩到咁攰.....夜晚應該好好訓至岩ga~~~~但係我就訓下醒下!!!!
超煩ar....到到今朝都係咁= =!!!!勁無奈ar∼∼10點幾起左身....做家務>=<
之後睇E個5C班新人王.....睇完~~我落左去買lunch食!!!!!行下行下....
比我隱約中...好似見到【佢】aR~~~我冇咩留意!!!!!但係......真係好似係【佢】>3<!!
希望我冇睇錯la.....我記得∼∼我最近果一次見到【佢】......好似係新年ga><!!!!
仲要係兩三年前....ge事黎ga...呵呵呵呵^v^有少少ge開心∼∼∼
唉....尋日打完個""yu毛球""搞到我以家D手腳鬼死咁痛.......最衰都係家姐ar= =***
今日成日都係home~~~Pk!!!!!爆悶悶悶悶............><!!!!!!!!
|