哈哈哈∼今日係E個 Sport day.....一早返學~~大家都諗住唔可以著果D有色ge鞋ga la...
But= =!!!!原來可以ga!!!!頂頂頂>3<.....等我下星期又著先∼
去到運動場....已經feel到好悶好悶la!!!啦啦隊D人又屎wo.....正社長又黑人憎!!
副社長又kai wo.....唉唉~~~今年D 水準勁唔掂ar=3=.....諗起個正社長..我就憎la~~
雖然之前我都有投佢一票....但係我冇諗過佢係咁ga~~~成個童話故事ge後母咁><!!
E!!E!!E!!去果到果D小食部.....果D薯餅...勁難食~~~炸到勁燶aR....唉唉!!!
lunch去左食E個過橋米線.....= =!!!!好辣aR~~~~""可以噴火ga""kekekeke∼∼
之後飛的返運動場~~~我下晝先知道!!!!我原來今日有比賽ga...= =!!!!!
之後同埋Law~~婷~~一齊去召集處報到.......原來有好多勁勁勁人ga~~~~
當然!!!!!!!我都係輸左la~~~唔緊要la~~我自在參與啫.....呵呵呵∼
Andthen.....我地男子班際接力......勁慘!!!!黑仔P街.....我地班都唔知有幾多個女仔....
因為佢而擔心aR><!!!!雖然同佢唔係好熟....但都希望佢冇事lalalalalala!!!!!!
4點幾放學!!!!!我la....芬...婷..LAw..娟..茄..飯..欣..盼..去左【好好】到食糖水...hehe!!!
返到home...冇食飯...because∼∼好飽好飽aR><!!!
|