|
今日起身......家務.....睇電影~~~~aR爸話佢部電話壞壞地!!!!!!!!
So..........我下晝∼就同佢出左去....去買左部手提~~~~
佢果部同媽咪果部係同一個牌子!!!!!!!不過係唔到款∼∼∼好似情侶裝tim~~~
kekeKEKEke~~~今個月....有我la...媽咪la...aR爸la....買左電話~~~= =!!!!
好似一個潮流咁><!!!!!!破晒產.............返到home~~同傑仔玩∼∼
玩左成半粒鐘......走之前佢仲同我講【xxxxxxxxxxxx】<----就係咁la~
呵呵!!!佢真係""""人細鬼大"""aR>3<!!
|