唉.....以家係晚上7點16分......我仲未食我ge DinnEr aR!!!!!頂頂頂
今日冇人煮飯比我E個可憐gE 人食∼∼所以......我下定決心....忍到~~~~~
8點幾先.....自己煮比自己食=3=!!!好肚餓aR...............嗚嗚嗚
今日ge EcoN堂......LuLu比人前後夾攻....咁串~~~笑到我地死aR!!!!抵佢GE~
之後都冇咩特別ge野發生la.........放學返Home睇電視~~~睇左勁耐.......
唉....我覺得自己好衰女aR....個Fd入院都冇去探佢.....好彩佢冇怪我咋><''""
唔係......我就成千古罪人la!!!!!!!!夜晚online....先知有個fd有D煩惱ge事.....
我覆佢..講果D野∼∼∼連我自己都覺得我自己講果D野講得好成熟......
唉.....願人人身體健康......快D解決所有煩惱~~~~~~
下面果D係我想比我個有煩惱gefd∼∼
【或許你 努力過後仍然失望 或許你 困倦了 在徘徊想東想西
難道你要天色常藍 陰天也很可愛 你要拍掌 """人生終必再滿色彩"""
<天使>常在左右 打開心遠望這宇宙 請你再[奮鬥] 忘記背後 努力面對以後
天使常在左右 被愛是個理由 不想去放棄 才叫有自由 有愛為你守候
去緊握每張手 】
|