今日早會果個女人悶到你aR.......唉唉!!!!尋日果個男人都好D∼∼
luNch...我地留低係scHool食...因為怕佢落雨><!!!
上課果陣....大家係到研究D兒歌.......真係笑爆咀∼∼∼\(^V^)/
放學返homE到以家都好悶.....好凍aR>00<!!!!