哈哈哈 ∼∼∼今日係最後一日著夏季校服.....好開心!!!!
終於可以著冬季校服laaaa~~~~~~~~keekeee.....
LunCh~~~~~十一個人去左天外天食~~~好味><!!勁熱鬧Ar........
放學........蚊蚊同肥昌黎左 ∼∼∼哈哈 .. 我地之後去食野~~~~]
勁好味....yaaaaaaaaa