今日呀......完本唔係好想返ga!!!!!!!但係媽咪叫我返....又叫我起身wo!
所以我先起身返學∼∼之後打比aU問佢返唔返..........之後我地就一齊返學la~~
我地成8點幾差唔多9點先出門...著住校服~~~感覺好似D壞學生咁^^哈
我地係到討論D.....好好笑ge野!!!!笑到停唔到口 \
/ 勁搞笑
返到去!!!!!又係比陳嬌指指點點咁law∼之後又要招呼D小朋友..........唔好玩
11點幾.. 我地開始拆晒D野!!!!有好多野都要拆.......好煩!!
本來盧盧見到我ga!!!!佢仲叫我幫佢點野.......我睬佢都傻.....講未整好D野~
推左佢!!!之後有個閉幕禮...頂~~~~我地要站係到= =""
又比我見到盧盧!!!!!!勁驚= =* 完左...即刻好似坐火箭咁快ge速度走人

之後同左aR au,law,ka,賴米同珊去佢鴻運食lunCh∼∼∼見到....肥C果D""好朋友""= =
keke!!!!完來果到D野都幾oK好食ga wo~~~之後返左home
又跟媽咪...daddy...去左飲茶茶^v^又去左買朱古力食....呵呵呵!!!!
好攰aR~~~~~4點幾先返到home~~又未溫書wo~~到以家
|