Laaaaa~~今日係超攰......頂!!今日應該比我地E D人放下假ga ma><
電腦堂爆悶........浪費晒我D寶貴ge時間=﹎=﹌點算ar..點算ar~~~
miSS chan教我整dreamWEaver ,buT我都係整唔到ar~~~22號交ga la>M<!!!
原來ar~~今日係盧盧生日ar∼^0^.....我地果邊D人好似din 左咁∼
唱左中文同英文ge生日歌比佢....佢開心到....個""咀""35度角咁笑\
/ 就係咁la
之後aCC miss果堂teSt~~~~成班玩到佢死死下= =!!!!都幾慘ga~~~
最終只係teSt左一課咁大把!!!仲有ar~~~個【笑面虎】校長用左""雪米磁"收買全校
頂佢......早唔比~遲唔比....係要差唔多luNch先比.......我同Dfd~
一路行∼一路食......終於去左大元食.......但係未食先飽左3份1 !!!!
聽日去買禮物For christmas party∼先 -v< V
|