自從oPen Day 之後都冇好好咁作少許的休息.......>3<
尋日又去左街...成個人都散晒!!好彩尋晚都幾好訓啫.....
聖誕節la∼∼冇咩節目= =!!!!!等我係屋企玩下E個自閉先""""
呵呵.........下晝欣欣打比我問路........佢幾時變左路禍痴ga~~~哈哈哈
今日食左好多零食...........= =!!!!爆硬倉ar~ />M<\
唔.... ....冇野好打......睇電視先!