呵呵呵!!!!今日冇咩特別ge事可以打...........
不過好眼訓~~~~
尋晚12點幾先返到home∼∼沖埋涼都成點幾自訓...........今朝10點幾又比人叫起身!!!!!
唉唉唉∼∼苦苦苦aR...咁早就要起床~~~~唔∼∼∼∼
忽然又諗番起我個夢想~~~aRRRR!!!!【DesigneR】 ar~~~~~好想做ar!!!!
見到LV....TIFFANY....PRADA櫥窗D衫........我就><!!Eeeeee"""""
好admire D designer la!!!!!>M<.....................................我!!!一定做到GA!!!
Keekeee~
|