今日aR婷一打比我就即刻起身"""""10點3""""""創左紀錄~ 咁早起身
之後同佢返左學校!!!!!!!呵呵∼∼ 返到屋企....一心諗住溫書!!!
點知 = =!!!!!家姐話去飲茶!!!! OOOH nO.....Pk la!!!咁就冇溫到書la
【唔知係咪成日同人講~~~~~自己係hOme玩自閉>>>>>>><<<<<<<<
今日比人問........"""你自閉ga""" 你食屎la= =!! PK>M<】
好悶AR~~~好悶AR~~~聽日要返學ar 嗚嗚嗚!!!!!未溫晒Timmmm∼