PING*SwEEt§
我一直都相信,男女之間,可以有一段好純真ge友 誼,我地大家ge愛,唔係情愛,而係友愛。
我地大家都好清楚,我係唔適合做佢ge情人♀,而佢亦唔適合做我ge情人♂。
只係知道...我地一旦做左情人,點都比唔上以家咁好*
fungping312
暱稱: 馮平
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-22
2007-01-22
...........
kee
又貼ar
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 28
今日人氣: 37
累積人氣: 2058
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


Ice-cream !!!!! 滿足 分類: 未分類

今朝10點幾起左身.............媽咪叫我一齊去飲茶∼∼但係我唔係好想去!

所以叫佢飲完茶...幫我去麥記買左個  1號餐^3^!!! yayaya∼

點幾果陣打比ar飯............佢成日都未得ga= =!!!之後等佢成個幾字先走得><''''

返到sChooL....上左一陣堂.........休息左一陣----------就開始Test><

唉唉唉!!!!!!明明全部都做過ga la!!!!!   但係我冇果D工作紙∼∼冇得溫

所以咁就死晒!!!!勁唔知掂<以家個心情都係咁>   唉唉唉>M<

放左學~~~~~佢地話去食野...........所以我都跟大隊去左【吉野家】^^

anD........冇返到hoME 食飯!!    唉...........我D homeworK都未做晒ar=0=/

食我個 ice-cream 先∼∼∼∼∼kekekekeEeeeeee  ()()
                                                                      ( ^V^ ) <-------ar 好Q ar...我自己整ga!!

                                                                                                    叻叻叻ar!!!!






訪客留言 (返回 fungping312 的日誌)


呀飯妹妹 於 2005-12-29 09:04 PM 發表:
咩叫成日都未得喎...>"<哼~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈.......講下啫~~~~~~
>v<!!!!!!
Posted at 2005-12-30 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]