今朝10點幾起左身.............媽咪叫我一齊去飲茶∼∼但係我唔係好想去!
所以叫佢飲完茶...幫我去麥記買左個 1號餐^3^!!! yayaya∼
點幾果陣打比ar飯............佢成日都未得ga= =!!!之後等佢成個幾字先走得><''''
返到sChooL....上左一陣堂.........休息左一陣----------就開始Test><
唉唉唉!!!!!!明明全部都做過ga la!!!!! 但係我冇果D工作紙∼∼冇得溫
所以咁就死晒!!!!勁唔知掂<以家個心情都係咁> 唉唉唉>M<
放左學~~~~~佢地話去食野...........所以我都跟大隊去左【吉野家】^^
anD........冇返到hoME 食飯!! 唉...........我D homeworK都未做晒ar=0=/
食我個 ice-cream 先∼∼∼∼∼kekekekeEeeeeee ()()
( ^V^ ) <-------ar 好Q ar...我自己整ga!!
叻叻叻ar!!!!
|