唉唉!!!!!!成點幾兩點鐘先訓.............本來都訓得好地地ga la!!!!!
aR爸打左幾個電話返黎....兩個家姐唔肯去聽!!!!!!算....當我諗住聽ge時候~~~
佢地又聽......如事者∼∼∼重覆幾次就完左!!!!點知= =........9點幾...
徐欣打電話比我~~~~~就係咁!!!我就醒左.............唉唉唉唉!!!衰人黎GA!!
起身之後做家務,And thEn食野......睇報紙∼∼∼∼
下晝就溫書溫書anD溫書............以家就做電腦project!!!!!要快D做完先得!!!
因為仲未溫完書><!!!
|