哈哈哈!!!肥Cccc~~~~唔該晒aR~~Thx!!!!!!ar!!!!幫我整左個xanga....
咁我以後就可以留言比你地la.........呵呵呵.....ya!
而而家E個我都會繼續咁用ga∼∼∼哈!!!!!!
今日朝早= =果兩堂Eng......又係廢ge∼∼∼我勁抄李樂欣D 答案><
而肥C 個【5勤班班主任】ge秘密......比Jeo聽到.....笑死我地!!!哎呀∼
之後仲比我發現左個秘密...原來ar......李小姐花名叫"""波波"""
黎小姐叫..........都係唔講.....兒童不宜aR~~總之佢兩個就嘔心la...... 唉=3=
地理堂aR........仆街!!!!!!我個肥C同波波都比人....發放邊疆aR~~~死盧盧同陳嬌
唉.........冇晒朋友LA~~~~~連成日比我蝦ge波波........都走埋~~
唉唉唉唉....頂佢地ar∼∼∼呵呵!!!聽日唔駛返學la~~
終於都可以訓耐D la∼ 好早放左學!!!今日我地食團年飯ar.....哈
終於都可以遲D先開飯.......感覺SO good∼~~~~仲有一家人食....
好好好好好aR~~ 哈......
|