Hee~~~今朝成11點幾先起身.......不過又好精神Wo^ ^
做好家務之後就落左去大家樂買飯.........點知個女人聽唔到我講野ga!!!!
等我買好晒野之後......先知佢落少左個飯~~~又要我買多一次= =!
有少少瘀皮∼∼>M< 呵!!今有有玻璃鞋...MVP睇.......勁正正正正!!!!
今晚大家記住聽903 aR!!!哈哈哈............
**戀愛也要分階級嗎?** **單戀只是個過渡期 !** **其實我....................**
**並沒有其他意思^ ^**