PING*SwEEt§
我一直都相信,男女之間,可以有一段好純真ge友 誼,我地大家ge愛,唔係情愛,而係友愛。
我地大家都好清楚,我係唔適合做佢ge情人♀,而佢亦唔適合做我ge情人♂。
只係知道...我地一旦做左情人,點都比唔上以家咁好*
fungping312
暱稱: 馮平
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-22
2007-01-22
...........
kee
又貼ar
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 28
今日人氣: 5
累積人氣: 2210
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天


e~~~嘔心得你Ar 分類: 未分類

呵呵~~今日頭兩堂地理!!!之後用左半堂影相.....唉~超柒∼∼

最搞笑係...訓導處比鏡我地...哈哈哈~~~英文堂冇咩上過...肥C&Ar laW同aR貝

幫我手整好個座位表>3<Thx!!!!唔..Lunch~~我地去左""天外天""

入到去...肥C仲睇中左個地盤佬...哈哈~~buT我同佢講...果個人冇左好多牙...

佢超無奈~笑死我地.....果D人比左我地一人一碗紅青蘿蔔湯.....頂!!!!!有蟻ga= =**  

不過我飲左一半先知......頂頂頂~之後到我D 野食黎.....我就拎走個碗∼

點知....死人張肥C....嘔心得佢aR~~佢同我講---->""你飲唔晒Ar""= =!!指D湯...

跟住...佢用我ge湯匙.....飲我ge湯....頂>n<~~之後佢比我鬧....好嘔心aR佢...

跟住我地又講....聖誕節約埋大家一齊去澳門∼∼∼不過都唔知到時去唔去到la~

希望得la!!^^~  放左學....要Test~test完比Lulu屈我去做野.....

一心諗住ar婷同蕃茄都會幫我ga la!!!!蕃茄要同佢aR妹做D野......咁都算la~

死人aR婷....掛住去賭= =成班爛賭婆!!!!哼=3=/ 得返我一個...落到二樓...

見到aR哥..佢..放學~~~勁勁勁羨慕><幫LUlu點野....點到我傻= =pk

差唔多5點走......出到學校~~~落雨   唔通連個天都唔鐘意我!!哈哈哈

好彩唔係好大.....返到home.....休息休息.....一online...aR立add我....

傾左D佢ge感情問題∼呵呵....之後aR哥add我...問埋D好怪ge問題= =

熊貓add add下我   死Q左..........>o</  睇電視先~






訪客留言 (返回 fungping312 的日誌)


哥哥 於 2005-09-06 08:15 PM 發表:
ja係咁....d湯有蟻...!
    我仲飲左成碗law- -!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~~算la~唔飲都飲左law~
我都飲左半碗la^^......
 
Posted at 2005-09-07 07:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]