今日~~~~~~~唔記得叫Ar飯起身.......之後又因時間ge 關係......冇過去同飯返學~
So自己返...好彩比我見到莫家~同佢Ar妹.....我同左佢地一齊返!!!!!!
早會....LuLU 同我講..我幫佢點野...點錯左wo~= =心諗∼咁叻你咪 咪Q叫我幫你law~
幫你...你又嚴三嚴四Wo!~我下次一定唔會幫你ga~P K
........英文堂去左Mmlc到上
其實都唔算上堂la~~~個個掛住上網...都冇理到joe leung!!!><~就係咁~冇左寶貴ge兩堂..
Lunch去左搵麥當奴叔叔~~有我~婷~茄~law~雯~就係冇肥C...好飽aR~kekekekee∼∼
放左學就即刻返歸~~~睇TV~~yayaya!!!之後online 就知道一D....唔愉快ge事~
之後同aR哥傾左陣計~~~仲叫我記住晚上7點08分20秒.........okok~我會記住ga la~
傾傾下計....我忽然諗到~~~人就係犯賤ge動物~~唔賤ge野就唔犯= =!!!!
雖然我都係其中ge一個......有時..失去左ge野..未必會攞得返~~~係到ge野又未必識得去珍惜~~~
面對現實ge時候又唔肯去面對.....知衰ge時候又發覺太遲=3=!!! 咁你話..人係咪犯賤aR??
唉唉唉........不過都好ge~唔失敗一次...又點會成長多D同識諗多D呢!!!!!
|