PING*SwEEt§
我一直都相信,男女之間,可以有一段好純真ge友 誼,我地大家ge愛,唔係情愛,而係友愛。
我地大家都好清楚,我係唔適合做佢ge情人♀,而佢亦唔適合做我ge情人♂。
只係知道...我地一旦做左情人,點都比唔上以家咁好*
fungping312
暱稱: 馮平
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-22
2007-01-22
...........
kee
又貼ar
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 28
今日人氣: 16
累積人氣: 2221
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


成熟Vs幼稚.....咁!!我係邊類?? 鬱悶 分類: 未分類

今日~~~~~~~唔記得叫Ar飯起身.......之後又因時間ge 關係......冇過去同飯返學~

So自己返...好彩比我見到莫家~同佢Ar妹.....我同左佢地一齊返!!!!!!

早會....LuLU 同我講..我幫佢點野...點錯左wo~= =心諗∼咁叻你咪 咪Q叫我幫你law~

幫你...你又嚴三嚴四Wo!~我下次一定唔會幫你ga~P K  ........英文堂去左Mmlc到上

其實都唔算上堂la~~~個個掛住上網...都冇理到joe leung!!!><~就係咁~冇左寶貴ge兩堂..

Lunch去左搵麥當奴叔叔~~有我~婷~茄~law~雯~就係冇肥C...好飽aR~kekekekee∼∼

放左學就即刻返歸~~~睇TV~~yayaya!!!之後online 就知道一D....唔愉快ge事~

之後同aR哥傾左陣計~~~仲叫我記住晚上7點08分20秒.........okok~我會記住ga la~

傾傾下計....我忽然諗到~~~人就係犯賤ge動物~~唔賤ge野就唔犯= =!!!!

雖然我都係其中ge一個......有時..失去左ge野..未必會攞得返~~~係到ge野又未必識得去珍惜~~~

面對現實ge時候又唔肯去面對.....知衰ge時候又發覺太遲=3=!!! 咁你話..人係咪犯賤aR??

唉唉唉........不過都好ge~唔失敗一次...又點會成長多D同識諗多D呢!!!!!

 






訪客留言 (返回 fungping312 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]