今日一早就醒左....不過就冇起到身~~因為好攰...尋晚又玩到好癲!!!!
之後10點幾比人叫醒左~~= =!!!下晝差唔多4點到la~~有親戚黎我地home~
有BB 玩....不過都唔係同佢玩左好耐....之後又要走落街幫佢地買野wo= =妖∼
跟住返上黎就一直咁係到傾電話...電話...傾到6點到la!!我就食飯La----
之後個BB係到....玩野....佢又話要果D野食....比左佢~~佢又唔食wo~
7點幾...佢地走左~成間屋都靜晒~~~呵呵....勁好^^
我打D日記開始一日比一日少la~~= =!!!!好悶tim!!!
|