呵呵∼∼我日係迪士尼開幕~~yaya!!!亦都係我二家姐Birthday~
【生日快樂!!】佢今日好早起左身同我爭廁所.....我一定係輸果個gE~
佢去澳門aR~~~一定有好多手信Lu!!!!!我今日出門ge時間好趕....好彩我同飯~
大家唔駛等大家啫∼兩堂English..MMlc...一路聽歌~一路食糖~呵呵......
lunch得番三條友= =去左天外天食~~好味!!!今日有好多日ar~~hehehe!
週會好好笑.....我班個同學仔..有份做~~~勁低B~~笑到我死~
之後課外活動...揀左{會計學會}....本來想揀埋果個叫.......三育電台...ge野
不過~~~都冇得比我做E個女主持....咁我咪冇鬼參加law~~kekekeke^^
aR哥話我做咩參加先丹個課外活動wo~~= =!!!!個個都參加~冇理由我唔參加ga ma~><!!
之後..同aR婷兩個回家~見到欣欣...之後一齊討論蚊蚊條仔~~~原來aR婷都見過GA~
唉!!!!以家得我一個未見過咋!!頂頂頂=3=/.....跟住拉埋欣欣去太和∼∼∼
返得屋企勁食野~~~就黎變做大肥婆ga la~~~我!!!!

|