唔唔~~今日...好悶!!!!!朝早唔駛排隊~勁好....因為今日好似想落雨~呵呵!!
電腦堂~去左電腦室....冇咩上到堂!!!哈哈∼ 英文堂....係joe leung面前食野.....
勁好笑...比佢打左一下!!!!=3=~哈哈!!好悶...唔想打tim∼∼
放左學~~~去左教員室.....等LULu比答案我地....頂佢\aR~比得三張= =
之後見到校長...果時...我地係到講緊笑>v<!!之後我講左一句""向校長90度鞠躬 ""~
跟住肥C真係走去同佢 90度鞠躬....我地成班人係到笑...佢自己又笑wo
校長見到...一路好無奈咁笑住同佢\點頭.....aR~~~校長一陣記晒我地大過佢就死la!!!
哈哈哈~~~放左學...諗住今日唔落街ga la~= =
之後又比aR媽迫我落左去~~~E~~~算la算la~~唔算都唔得ga la~
|