唔~~今日好鬼熱aR~早會又要係下面操場企wo=3=!!E∼
頭兩堂英文....我見到D fd好努力咁抄功課...我自己又平唔到條數wo!!!
So....我c下人地D答案~自己又做下...呵呵~~又問下人~~終於都明白少少la~~yayaya
希望聽日account test掂La~ 好唔容易先到E個lunCh∼..我地8個人叫左外賣...><
食完仲剩好多時間~哈哈~之後我地係到玩..""並扮嘩""<---~0~!!!頭果局........
肥C輸鬼左.......So~佢要同aR卓豪哥...講【我愛你】...卓豪哥聽完~~冇反應= =
唔好玩ge~之後Ar如....輸左...佢要等aR劉總裁返黎...問佢屋企電話∼∼
之後我地開始玩針對~~~而對象係...<肥C同aR婷>...哈哈~~~肥C愈玩愈醒~~
絕對冇比我地陰到>3<!!!So~我地轉移下個目標~就係曾小婷姐姐la.......
我地要迫佢輸五次~~~~呵呵~~最終我地ge計劃成功左∼∼哈哈哈哈^v^
勁好笑....佢要問aR劉總裁攞手提電話...繼而要"橋"住頭髮>v<.....話同佢send SMs~
哈哈~~不過要放學先得....我地有半班望住佢問...笑到我地死ar~哈哈哈哈~
睇下佢下次仲敢唔敢玩?

|