強烈季候風信號現正生效。
唉唉唉!!!!今日個天好似落狗屎咁......因為Ar飯佢冇"啫"~~So..我啫埋佢.....
點知個天就好似玩野咁∼∼愈菅愈大~係勁勁勁大先岩....我由喜和樓..行到隧道∼∼∼
唔洗一陣咋...就濕晒la~頂佢個肺aR=3=!!!唔好講話返到學校aR~~~
只係行一陣咋.....我諗∼成個人..咩都濕晒Ar...= =我行一陣...已經feel到我對鞋...
入晒水la~嗚><.....唔制aR~nononono...之後去左廁所....倒水= =!!!好無奈
好彩嬌姐都識做.....比我地除左對鞋.....正因為我真係好好好濕.....So∼∼
我由第一堂...到到lunch....都冇著鞋...襪....哈哈~~~臭臭臭
*******
如果唔係lunch後要分科......我都唔著番對鞋ar~>m< 算la算la∼∼
放學咪又係好似返學咁濕= ="頂頂頂...........6點幾~家姐打比我...叫我落街一齊去
百佳掃貨....呵呵呵...買左好多野食.....yayaya!!!!!!
|