今朝早...我自己一個人上學去∼∼孤單得很=3=!!!一個人行...超悶aR><!!!
返到學校....好彩有aR曾佢陪我啫......早會果陣∼我勁想大大聲咁咳...因為好辛苦ar
But∼∼全校人都係到...我只好死忍難忍la...忍到我ar~~~~成身熱晒!!!!!
之後仲忍到成隻眼...都係眼淚.....差少少就流出黎LA= =爆爆爆辛苦ar~~~~~
今日我比較靜∼因為我唔係好想出聲!!!!!!!就算我出聲...都係咳多過講野....
放學..返左home....媽咪買左龜零膏比我食.....但係我食左兩口∼∼∼∼
就比aR飯叫左出去.....我地幾個出左大埔買BBQ d野.....我就負責粟米同牛油Laaa~
之後我地攞左一半野放左係雪...HomE到~~~~我地走果陣......仲見到Sam哥 tim
返到home...繼續食我ge龜零膏....Andthen食 dInnEr^^!!!
|