hehehe!!!!!返埋今日咋.....聽日就係去旅行ge大日子la^^ yayyaya∼∼
真係勁勁勁 HaPPy!!!!! 未出發...我已經先興奮....lunch...去左食牛腩河~~~
哈哈哈~~~好好食...Good~~~~~放左學...返左home!!!!休息左一陣....
之後就出左去補習Lu∼∼∼補完之後去左食格仔餅.....Good!!!!!
以家係到傾緊電話....^^ yayayayaya~~~十個嘔吐袋!!!!!!